1. Definirea termenilor:
Date cu caracter personal = orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila;
Prelucrarea datelor cu caracter personal = orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea/restrictionarea, stergerea sau distrugerea.
2. Tipurile de date colectate, scop, timp de stocare
2.1 Tipurile de date colectate
Societatea ADA`S CONSULT prelucreaza numai datele cu caracter personal care ii sunt furnizate in mod direct (nume, prenume, email, numar de telefon). De asemenea, datele rezultate din navigarea pe site-ul nostru colectate prin intermediul cookies si a tehnologiilor similar conform Politicii privind cookie. Mentionam faptul ca datele stocate sunt criptate pentru siguranta dumneavoastra.
2.2 Scopul colectarii datelor
- Solutionarea solicitariilor primite in cadrul site-ului www.adasconsult.ro;
- Efectuarea diverselor analize, raportari privind modul de functionare a site-ului;
- Pentru activitati de marketing, respectiv transmiterea de newsletter si/sau alerte periodice prin folosirea postei electronice;
- Desfasurarea relatiei contractuale dintre compania ADA`S Consult si clientii.
2.3 Timpul de stocare
Datele colectate vor fi prelucrate si stocate pe o perioada de 3 ani sau in cazul clientilor existenti pe intreaga durata contractuala.
In cazul in care doriti retragerea consimtamantului pentru stocarea si prelucrarea datelor dumneavoastra, datele vor fi sterse/distruse.
3. Drepturile
Persoanele fizice au urmatoarele drepturi:
a) Dreptul de acces - este dreptul de a obtine din partea noastra o confirmare ca prelucram datele cu character personal care va privesc, avand astfel acces la datele respective;
b) Dreptul la portabilitate – este dreptul prin care veti putea primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil;
c) Dreptul la opozitie – este dreptul de a va opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului;
d) Dreptul la rectificare – este dreptul prin care se pot face corectari, fara intarziere nejustificata, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele.
e) Dreptul la stergerea datelor – este dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal in urmatoarele cazuri : acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; va retrageti consimtamantul si nu exista nici un alt temei juridic pentru prelucrare; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale.
f) Dreptul la restrictionarea prelucrarii - poate fi exercitat in cazul in care o persoana contesta exactitatea datelor pe perioada verificarii corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegala, iar persoana se opune stergerii datelor cu character personal, solicitand in schimb restrictionarea;
g) Dreptul de a depune o plangere la autoritatile de supraveghere in cazul in care datele au fost procesate intr-un mod care nu se conformeaza GDPR;
h) Dreptul la o cale de atac efectiva in cazul in care o autoritate de supraveghere competenta nu se ocupa in mod corespunzator de o plangere;
i) Dreptul la o cale de atac efectiva impotriva unui operator sau unei personae imputernicite de catre operator;
j) Dreptul la despagubiri de la un operator sau de la o persoana imputernicita in cauza pentru daune material sau morale care rezulta din incalcarea GDPR
Daca aveti nemultumiri sau intrebari legate de prelucrarea datelor personale va puteti adresa responsabilului pentru protectia datelor la adresa dpo@adasconsult.ro. Plangeri referitoare la prelucrarea datelor personale pot fi adresate Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Pentru detalii si informatii nu ezitati sa ne contactati la numar de telefon 021 430 00 14 sau pe adresa de email office@adasconsult.ro
Politica privind confidentialitatea datelor personale
Adasconsult.ro se angajeaza sa va protejeze confidentialitatea. Acest acord de confidentialitate explica colectarea, utilizarea, dezvaluirea, pastrarea și protejarea informatiilor dvs. personale.
Acest acord de confidentialitate se aplica furnizarii serviciilor Ada`s Consult SRL prin intermediul site-ului indiferent de modul de accesare sau utilizare a acestuia, inclusiv prin intermediul dispozitivelor mobile.
Putem modifica in orice moment aceasta politica prin publicarea versiunii modificate in aceasta sectiune, inclusiv data la care s-au efectuat modificarile.
1. Informatiile personale pe care le colectam
Ce este informatia personala?
Informatiile personale sunt informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila. O persoana fizica identificabila este cea care poate fi identificata, direct sau indirect, prin referire la un identificator, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date despre locatie sau unul sau mai multi factori specifici fizic, fiziologic, genetic, identitate mentala, economica, culturala sau socială a acelei persoane fizice.
Nu consideram ca informatiile personale includ informatii care au fost anonimizate sau pseudonimizate, astfel incat nu mai pot fi folosite pentru a identifica o anumita persoană fizica.
Colectam informatii personale de la dvs. doar pentru intocmirea facturilor si evidenta comenzilor in baza de date.
Unele dintre aceste informatii personale sunt necesare pentru furnizarea in conditii optime a produselor si serviciilor noastre, cum ar fi o modalitate de a va identifica sau informatii privind achizitionarea serviciilor Ada`s Consult SRL.
De asemenea, putem colecta informatii personale din alte surse, dupa cum este detaliat mai jos.
Informatiile personale pe care ni le furnizati atunci cand comandati serviciile Ada’s Consult SRL sau ne scrieti mesaje prin intermediul site-ului sau e-mailuri:
• Informatii de identificare cum ar fi numele, adresa, numere de telefon, adrese de e-mail, atunci cand completati formularul de la pagina de contact.
• Informatii utilizate pentru a identifica comanda dvs. in baza de date, date de facturare, precum si, in cazul in care serviciile postale sau curierat sunt furnizate prin intermediul unuia dintre transportatorii parteneri, numere de urmarire colet si actualizari de urmarire.
• Informatii financiare, cum ar fi numere de cont bancar pentru viramente in urma unor tranzactii.
• De asemenea, ne puteti furniza si alte informatii prin actualizarea sau adaugarea de informatii la comanda dvs., prin participarea dvs. la discutiile cu alti utilizatori, rezolvarea disputelor sau in cazul in care comunicați cu noi în legatura cu produsele si serviciile noastre (e-mail, telefon, chat).
Informatiile personale pe care le colectam in mod automat atunci cand beneficiati de serviciile noastre
• statisticile privind afisarile de pagina, traficul catre si de la site-uri, adresa URL de trimitere, adresa IP si istoricul de navigare;
Informatii personale colectate din alte surse
• Social Media. Va permitem sa distribuiti informatii pe site-uri de socializare (ex: Facebook). Aceste site-uri ne pot oferi acces automat la anumite informatii personale pe care le pastrează despre dvs. (ex. adresa de e-mail). Prin asocierea unui cont administrat de un site de socializare cu contul dvs. și autorizandu-ne sa accesam aceste informatii, sunteti de acord ca putem colecta, utiliza și pastra informatiile furnizate in conformitate cu acest acord de confidențialitate.
• Daca ne furnizati informatii personale despre altcineva, trebuie sa faceti acest lucru numai cu acordul acelei persoane. Trebuie sa o informati cum colectam, folosim, dezvaluim si pastram informatiile personale in conformitate cu acest acord de confidentialitate.
Informațiile personale pe care le colectăm utilizând cookie-uri
• Utilizam cookie-uri pentru a colecta informații despre paginile pe care le vizualizati, despre link-urile accesate si despre alte actiuni pe care le faceti atunci cand utilizați serviciile noastre.
• Pentru mai multe informatii despre utilizarea acestor tehnologii si despre cum sa le controlați, consultați sectiunea dedicata https://www.adasconsult.ro/informatii-cookies.html
2. Cum utilizam informatiile dvs. Personale
Noi folosim informatiile dvs. personale pentru a va furniza si a imbunatati produsele si serviciile noastre, pentru a va oferi o experiența placuta pe site-ul nostru, pentru intocmirea comenzilor si facturilor si pentru a va oferi servicii de suport.
Mai jos este un rezumat al modului in care folosim informatiile dvs. personale.
• Pentru a va contacta in legatura cu activitatea dvs. pe site, pentru a comunica in legatura cu comenzile dvs. (daca este necesar), pentru a rezolva eventuale probleme, pentru a rezolva un litigiu, pentru a colecta sumele datorate pentru activitatea de vanzare. Atunci cand va contactăm in aceste scopuri, va putem contacta prin e-mail, telefon sau SMS.
• Pentru a vatrimite documentatiile si facturile.
• Pentru a va trimite actualizarile documentatiilor.
• Pentru a preveni, detecta, atenua si investiga fraude, incalcari ale securitatii sau alte activitati potențial interzise sau ilegale.
• Pentru a masura si a imbunatati produsele si serviciile noastre, pentru a pastra produsele si serviciile noastre in siguranta si pentru a personaliza continutul site-ului care include elemente și servicii ce pot prezenta interes ca răspuns la acțiunile pe care le faceti.
• Pentru a monitoriza restrictiile privind accesarea produselor si serviciilor noastre pentru incalcari ale politicilor noastre sau ale legilor.
Nu folosim informatiile personale pentru a va oferi oferte comerciale prin e-mail, telefon sau SMS decat cu consimtamantul dvs. pe care vi-l puteti retrage in orice moment.
3. Optiunile dvs. privind modul in care folosim informatiile dvs. personale
Aveti optiuni cu privire la modul in care folosim informatiile dvs. personale pentru a comunica cu dvs., sau pentru a va trimite comunicari comerciale.
Preferintele de comunicare
Puteti controla preferintele dvs. de comunicare, contactandu-ne direct prin e-mail, telefonic sau SMS.
Newslettere
Din 25 mai nu mai trimitem newslettere pe e-mail. Toate comunicarile se vor efectua prin intermediul site-ului si pe pagini de socializare media (eg.Facebook, Linkedin, Instagram etc.). Daca nu doriti sa primiti astfel de comunicari comerciale de la noi, va puteti oricand dezabona de la paginile noastre de socializare media, sau sa optati sa nu mai primiti noutati din partea noastra pe aceste pagini de socializare media.
Nu vindem, inchiriem sau dezvaluim in nici un fel datele dvs. personale unor terte parti fara consimtamantul dvs.
4. Modalitati in care puteti accesa, controla si corecta informatiile dvs. personale
Respectam dreptul dvs. de a accesa, de a modifica, de a solicita stergerea sau de a solicita restricționarea utilizarii informațiilor dvs. personale, conform cerintelor legii. De asemenea, luam masuri pentru a ne asigura ca informatiile personale pe care le colectam sunt corecte și actualizate.
Aveti dreptul sa stiti ce informatii personale pastram despre dvs.
La cerere va putem furniza o copie a informatiilor personale intr-un format structurat.
Daca informatiile dvs. personale sunt incorecte sau incomplete, aveti dreptul sa le actualizati sau sa ne cereti sa le actualizam.
Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii informatiilor dvs. personale. In acest caz, nu va mai fi posibil sa procesam comenzile dvs.
De asemenea, ne puteti solicita sa ștergem sau sa restrictionam modul in care folosim informatiile dvs. personale, dar acest drept este determinat de lege si va poate afecta accesul la produsele si serviciile noastre.
Accesati, corectati si stergeți informatiile dvs. personale
Vom respecta dreptul dvs. legal de a accesa, modifica sau sterge informatiile personale din sistemul nostru. Putem totusi sa refuzam accesul de a modifica sau șterge informatiile dvs. personale in anumite cazuri, in conformitate cu legile naționale ale Romaniei.
Daca solicitati suspendarea procesarii unora sau tuturor informatiilor dvs. personale sau retragerea (daca este cazul) a consimțamantului dvs. pentru utilizarea sau dezvaluirea informatiilor dvs. personale in scopurile stabilite in acest acord de confidentialitate, este posibil sa nu va mai putem oferi accesul la produsele si serviciile Rubinian si la serviciul de asistenta oferit clientilor nostrii.
Dupa solicitarea dvs., vom elimina informațiile dvs. personale cat mai curand posibil, in conformitate cu legile naționale.
5. Cum putem sa va impartasim informatiile personale
Putem divulga informatiile dvs. personale unor terte parti. Această divulgare poate fi necesara pentru ca noi sa va oferim acces la produsele si serviciile noastre, sa ne conformam obligatiilor legale nationale, sa ne optimizam activitatile de marketing si publicitate sau sa prevenim, sa detectam, sa atenuam si sa investigam activitatile frauduloase sau ilegale legate de produsele si serviciile noastre. Incercam sa minimizam cantitatea de informatii personale pe care le dezvaluim la ceea ce este direct relevant și necesar pentru a indeplini scopul specificat.
Nu vindem, inchiriem sau dezvaluim in alt fel informațiile dvs. personale unor terte parti in scopuri de marketing și publicitate fara acordul dvs. explicit.
Putem divulga informatiile dvs. personale urmatoarelor parti pentru urmatoarele scopuri:
Furnizori de servicii și parteneri ai Ada’s Consult SRL
• Furnizorii de servicii de transport Fan Courier si Posta Romana cu care impartasim informatiile de contact pentru intocmirea documentelor de transport, in scopul facilitarii livrarii anumitor documente sau produse si a altor comunicari legate strict de livrare, daca aceasta nu se realizeaza prin e-mail.
• Furnizori de servicii de transmitere mesaje pe e-mail. Pentru o buna operativitate o parte din mesajele tip e-mail sunt transmise prin servicii specializate (Gmail), mesajele se transmit doar la solicitarea operatorului (Ada’s Consult) pe baza instructiunilor, rapoartele sunt pastrate in contul personal al operatorului.
Institutii de aplicare a legii conform legilor nationale
• Institutiilor oficiale de aplicare a legii ca raspuns la o solicitare oficiala sau la un proces legal in legatura cu o ancheta penala sau o presupusa sau suspectata activitate ilegala. Vom dezvalui informatiile pe care le consideram relevante pentru ancheta sau care ne sunt solicitate explicit, cum ar fi numele, adresa, numarul de telefon, adresa de e-mail, istoricul utilizatorului, adresa IP, reclamațiile de frauda, istoricul comenzilor.
• Pentru tertii implicati intr-o procedura legala, daca ne furnizeaza o hotarare judecatoreasca.
Modificarea dreptului de proprietate
Daca suntem supusi unei fuziuni sau achiziții cu / de o alta companie, este posibil sa impartasim informatii in conformitate cu standardele noastre de confidențialitate. In cazul in care apare un astfel de eveniment, vom cere ca noua entitate sa urmeze acest acord de confidentialitate cu privire la informațiile dvs. personale. Daca intentionam sa folosim informațiile dvs. personale in alte scopuri care nu sunt acoperite de acest acord de confidențialitate, veti primi o notificare prealabila cu privire la prelucrarea informațiilor dvs. personale în noile scopuri.
6. Cat timp pastram informatiile dvs. personale
Pastram informatiile personale atata timp cat este necesar pentru a furniza in siguranta produsele si serviciile pe care le-ati solicitat sau pentru alte scopuri, cum ar fi respectarea obligatiilor legale, rezolvarea disputelor si punerea in aplicare a politicilor noastre.
Conform dispozitiilor legale in vigoare suntem obligati sa pastram informatiile dvs. relevante o perioada minima de timp pentru o eventuala investigatie sau litigiu pentru organele de aplicare a legii.
Dupa ce nu mai este necesar sa pastram informatiile dvs. personale, vom dispune stergerea intr-un mod sigur, in conformitate cu politicile noastre de pastrare și stergere a datelor.
Vom respecta dreptul dvs. legal de a solicita stergerea informatiilor personale din sistemul nostru.
7. Cum va protejam informatiile personale
Va protejam informatiile personale folosind masuri de securitate tehnice si administrative pentru a reduce riscurile de pierdere, utilizare incorecta, acces neautorizat, dezvaluire si modificare.
Unele dintre masurile de protecție pe care le folosim sunt securizarea conexiunii la site (protocolul https), firewall-urile si criptarea datelor, aplicarea regulata a patch-urilor de securitate, controlul accesului fizic la datacenter si acces autorizat controlat la informatii.
Data intrare in vigoare 25.05.2018.
Politica in curs de actualizare – ultima actualizare 24.05.2018.