ADA`S Consult este o companie infiintata in 2003 cu scopul de a oferi suport avizat in evolutia, motivarea si mentinerea resurselor umane in cadrul organizatiei, in vederea realizarii cu eficienta maxima a obiectivelor acesteia si satisfacerea nevoilor profesionale si sociale ale angajatilor.
Echipa ADA`S Consult reprezinta un grup de specialisti ce ofera servicii de administrare resurse umane, contabilitate, salarizare, protectia muncii, PSI-SU, consultanta juridica, medicina muncii, mediere/negociere, cu experienta de peste 15 ani, reuniti astfel pentru a oferi servicii de inalta calitate.
Activitatea noastra are la baza principii morale, etice solide, continuitate, comunicare, flexibilitate, responsabilitate, confidentialitate si profesionalism. Serviciile noastre vizeaza satisfacerea la standard inalt a tuturor problemelor intalnite in cadrul unei companii.
De ce sa alegeti externalizarea serviciilor?
Externalizarea serviciilor de contabilitate, salarizare, resurse umane, securitate si sanatate in munca este o tendinta in crestere in mediul de afaceri de astazi, iar BENEFICIILE sunt incontestabile :
- Reducerea costurilor;
- Scaderea sau eliminarea riscurilor legale;
- Beneficiati de avantajele tehnologiei de ultima ora;
- Resursele interne sunt utilizate in activitatea specifica a companiei;
- Toate cheltuielile cu serviciile de consultanta sunt deductibile fiscal.